Det gyldne svin

Bekræftelse/Reservation af dato:

Når din forespørgsel er afsendt, vil du modtage dit tilbud på mail inden for 24 timer.

Du bekræfter dit tilbud ved at sende en mail tilbage til den angivne e-mailadresse, samt indbetale a'conto betaling svarende til 30% af den samlede pris.

Bank: Lunar Bank.

Nr: 6695

KontoNr: 1001781320


Din dato for arrangementet er først reserveret, når der er indbetalt et a'conto beløb på 30% af det samlede beløb.


1. Råvare og menu:

  • Hvad tilbyder "Det Gyldne Svin" på sin menu?
    Vi tilbyder helstegte pattegris, durocgris og lam.  Dertil tilbyder vi vores flødekartoffler.
    Er der nogle i selskabet som ikke spiser svinekød eller kød generalt, så har vi naturligvis alternativer til dem også. Skal dog forspørges ifbm bestillingen.

  • Hvordan bestiller jeg en helstegt pattegris eller lam?
    Du bestiller ved at udfylde formularen her på hjemmesiden. Når du har udlfyldt formularen og trykket send, vil du inden for 24 timer modtage et endelig tilbud samt bekræftelse
  • Kan jeg tilpasse min bestilling med forskellige sideretter og saucer?
    Ja det kan du selvfølgelig - Du kan ændre i menu og antal helt op til 14 dage før arrangementet. Herefter er menuen og antal kuverter bindene
  • Hvilke størrelser af pattegrise og lam er tilgængelige?
    Vores grise og lam købes hjem alt efter antal kuverter. En tommelfingerregel er at man regner med ca 0,75-1kg gris pr kuvert.
    f.eks. til 35-40 kuverter købes en gris på ca 35kg efter slagtningen.

2. Bestillingsproces:

  • Hvor lang tid i forvejen skal jeg bestille?
    Du skal gerne bestille i så god tid som muligt og gerne min 14 dage i forvejen. Du er dog velkommen til at ringe, for at spørge om muligheden for endnu kortere varsel.
  • Hvordan beregnes prisen for min bestilling?
    Vi ønsker at  du ved præcis, hvad det vil koste dig. Derfor har vi ingen timepriser eller lign, som kan have indvirkning på din pris. Vi har en fast kuvertpris som inkludere det maden, grillcater, grill, kul m.m. Der ud over vil der være et leveringsgebyr på 995,- uanset antal kuverter. (ved arrangementer uden for København, kan leveringsgebyr variere)
  • Er der et minimumsantallet for bestillinger?
    Ja det er der. Ved pattegris er der et minimum på 35 kuverter og lam 25 kuverter. Det skyldes at grisen og lammet simpelthen vil være for lille ved færre kuverter, og derved øge risikoen for at kødet bliver tørt.


3. Levering og afhentning:

  • Hvor tilbyder I leveringsservice?
    Vi dækker det meste af København og Nordsjælland, og køre ud fra Københavnsområdet. Du er altid velkommen til at spørge om muligheden for arrangementer på resten af Sjælland og Lolland Falster
  • Hvordan fungerer leveringsprocessen, og er der et leveringsgebyr?
    Vi kommer ca 5 timer før i skal spise og sætter grill m.m. op. Er det dårligt vejr skal der påregnes plads til en overdækning, som vi selv medbringer 3x3 m.
    Vi har en flad leveringsomkostning på 995,-
  • Kan jeg afhente min bestilling, og hvordan fungerer det?
    Vi tilbyder ikke afhentning endnu.
  • Hvilke tidspunkter kan jeg forvente afhentning af grillen?

    Vi ankommer ca. 5 timer før spisested og opstiller en stor grill, tænder den, og placerer dit valgte kød på den. Vi sørger for at præsentere din grillbuffet, udskærer kød i takt med dine gæsters ankomst til grillen, pakker sammen og rydder pænt op efter os selv, hvorefter festen kan fortsætte. Vi efterlader det varme kul fra grillen i en alubakke, som vi i samarbejde med dig placerer sikkert væk fra børn og dyr, da vi ikke kan transportere det varme kul i grillen. Du skal bortskaffe kulbakken, når kulen er kølet af, dagen efter.


4. Betaling og fakturering:

  • Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
    Vi tager mod mobilpay, kontant samt bankoverførsel.
  • Hvornår skal jeg betale for min bestilling?

    Når din forespørgsel er afsendt, vil du modtage dit tilbud på mail. Du bekræfter dit tilbud ved at sende en mail retur på hallo@detgyldnesvin.dk, samt indbetale beløbet helt eller delvist, beløbet, dog minimum a ́conto beløb 30%. á conto beløbet indbetales ved bestillingen og det resterende beløb indbetales senest 10 dage før arrangementet.

  • Hvordan modtager jeg en faktura for min bestilling?
    Når du bestilling er bekræftet modtager du en mail med bekræftelse. Den endelige kvittering fremsendes på mail på dagen.

5. Specialanmodninger og tilpasning:

  • Kan jeg anmode om særlige tilpasninger i min bestilling?

    Du kan ændre din menu og det antal kuverter, du ønsker, helt op til 14 dage før arrangementet. Herefter er menuen og antallet af kuverter bindende.

  • Hvordan håndterer I allergener?
    Eventuelle allergener skal oplyses ved bestilling, så vi har mulighed for at planlægge alternativer.

6. Afbestillinger og ændringer:

  • Hvordan kan jeg afbestille min bestilling?
    Du kan afbestille og ændre ved at sende os en mail på hallo@detgyldnesvin.dk. 
  • Hvad er politikken for afbestillinger og ændringer?
    Det er muligt at afbestille og ændre helt op til 14 dage før arrangementet. Er der mindre end de 14 dage til arrangementet vil det forudbetalte aconto beløb ikke blive refunderet.
  • Hvordan refunderes betalinger for afbestillinger?
    Vi refundere via bankoverførsel - dette kan tage op til 8 bankdage, afhængig af bankerne.

7. Kvalitet og bæredygtighed:

  • Hvor kommer jeres råvarer fra?
    Vi køber vores råvare fra specielt udvalgte lokale leverandører som ligesom os ønske at sikre de bedst mulige råvare.
  • Hvordan sikrer I kvaliteten af jeres produkter?

    Vi sikrer kvaliteten af vores produkter ved nøje at udvælge råvarer af høj kvalitet, følge strenge tilberedningsprocedurer og gennemføre omhyggelige kvalitetskontroller på hvert trin af produktionsprocessen. Vores mål er at levere førsteklasses smag og tilfredshed til vores kunder


8. Kontakt og support:

  • Hvordan kan jeg kontakte "Det Gyldne Svin" for yderligere spørgsmål?
    Du kan altid sende os en mail på hallo@detgyldnesvin.dk eller ringe på tlf 31 606 607
  • Hvad er jeres kundesupporttimer og -kontakt oplysninger?
    Vi forsøger altid at svare mails inden for 24 timer, ofte gør vi det dog inden for få timer.
    Såfremt vi ikke har mulighed for at tage telefonen med det samme, så anbefaler vi at du sender os en sms og så vil vi ringe tilbage så snart det er muligt.
  • Hvordan kan jeg anmode om en skræddersyet menu eller en skræddersyet begivenhed?
    Du er altid velkommen til at sende os en mail med specielle ønsker eller tanker, som kan være med til at løfte det arrangement til et endnu højere niveau.

9. Privatlivspolitik:

  • I overensstemmelse med den nye persondataforordning (GDPR), som trådte i kraft den 25. maj 2018, er denne politik designet til at informere dig om, hvilke oplysninger vi indsamler om dig, hvorfor vi indsamler dem, og hvornår vi sletter dem igen.
  1. Indsamling af oplysninger

    Vi indsamler kun personlige oplysninger, som du frivilligt giver os, når du bruger vores hjemmeside eller kontakter os via vores kontaktformularer eller e-mail. Disse oplysninger kan omfatte navn, e-mailadresse, telefonnummer og andre oplysninger, som du vælger at give os.

  2. Brug af oplysninger

    Vi bruger de indsamlede oplysninger til at besvare dine henvendelser, administrere din konto (hvis du har oprettet en), levere de tjenester, du anmoder om, og til andre legitime forretningsformål relateret til driften af vores virksomhed.

  3. Beskyttelse af oplysninger

    Vi tager sikkerheden af dine personlige oplysninger alvorligt og træffer passende foranstaltninger for at beskytte dem mod uautoriseret adgang, ændring, videregivelse eller ødelæggelse.

  4. Deling af oplysninger

    Vi deler ikke dine personlige oplysninger med tredjeparter uden din tilladelse, undtagen når det er nødvendigt for at levere de tjenester, du anmoder om, eller når det kræves ved lov.

  5. Cookies

    Vores hjemmeside kan anvende cookies og lignende teknologier for at forbedre din brugeroplevelse og indsamle oplysninger om din adfærd på vores hjemmeside. Du kan til enhver tid administrere dine cookiepræferencer ved at ændre indstillingerne i din webbrowser.

  6. Links til tredjeparter

    Vores hjemmeside kan indeholde links til tredjepartswebsteder, som vi ikke ejer eller kontrollerer. Vi er ikke ansvarlige for indholdet eller privatlivspraksis på disse websteder og opfordrer dig til at læse privatlivspolitikken for hvert websted, du besøger.

  7. Opdateringer af privatlivspolitikken

    Vi forbeholder os retten til at opdatere denne privatlivspolitik løbende. Eventuelle ændringer vil træde i kraft, når de offentliggøres på vores hjemmeside. Vi opfordrer dig til at gennemgå denne privatlivspolitik regelmæssigt for at holde dig informeret om, hvordan vi beskytter dine personlige oplysninger.

  8. Kontakt os

    Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende vores privatlivspraksis, er du velkommen til at kontakte os på hallo@detgyldnesvin.dk eller 31 606 607.


10. Cookies:

  • Vi bruger cookies til at forbedre vores hjemmeside og give dig en bedre brugeroplevelse. Cookies hjælper os også med at huske dine menuvalg. Vi bruger ikke tredjepartscookies.